Måndag

Vet att bloggen inte uppdateras varje dag, men åtminstånde en gång varje vecka och det är alltid något eller hur? Jaja, i helgen har det inte hänt så mycket.

I Lördags var vi hos grannen och fick smörgåstårta till frukost...nyttigt ju hehe, men det var snällt, sen stack Oscar iväg under resten av dagen för att köra sin saab från Helsingborgs saabverkstad till Klippans saabverkstad eftersom Ted jobbar ju där och det blir närmare för Oscar när han sen ska laga den, i alla fall så kom Oscar hem vid 3-4 tiden, sen bestämde vi oss för att jag skulle få övningsköra lite, så vi frågade om grannen ville passa Willy lite och det gick bra så körde jag och Oscar till Hyllinge och handlade lite, sen körde vi hem igen.

Innan vi skulle köra så gjorde Willy en jättestor grej i hans liv...han gick en hel meter helt själv utan att hålla i sig eller trilla =), väldigt duktig gosse =).

Sen när vi hade kommit hem och hämtat Willy hos grannen så målade jag husvagnen, men det kändes lite onädigt för sen började det regna vid halv 10-10 tiden, men men, tror att det hade hunnit torka rätt så mycket i alla fall för det ser inte ut som om färgen runnit av.

Igrå var Oscar iväg hela dagen och då menar jag från 8 på morgonen till 8 på kvällen. Han skulle köra moppelopp med sin pappa och några andra ute i spöregnet, skojsigt värre, jag bjöd hit mamma och lillebrosan Erik som Willy tycker är jätterolig att titta på eftersom han hela tiden gör roliga miner hehe, dem kom hit vid 1-tiden, då sov Willy, han vaknade runt 4 och då stannade dem en halvtimme till, sen åkte dem hem, Willy och jag åt middag då, sem busade och lekte vi tills Oscar kom hem, Oscar satte sig vid datan i Willys rum och skulle bränna ut lite filmer och la sig ner i stolen, han riktigt la sig ner och gissa vad som hände med vår stol då som redan innan inte var riktigt hel, exakt, den brakade ihopa.


Oscar sitter rakt, men ryggstödet har gett upp.




Han knäckte av den lilla delen som ryggstödet hängde på.


Så här lycklig var han efteråt, istället för en hel stol så fick vi en fotpall istället...

Men men, sånt är livet på en pinne ibland.

Imorgon ska vi till tandläkaren med Willy för första gången och på Onsdag så ska vi till veterinären med Birdie, varför tänkter jag inte berätta här inne, men om jag känner vissa personer rätt så kommer det väl ut för eller senare, finns ju vissa som inte vet vad en hemlighet betyder...!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!

sv: ja, tar inte illa upp.

Han sover aldrig på mage.. ligger bara ibland på dagarna så på golvet och jag tycker det blir så fina kort då så tar mest bilder då hehe :)

2012-04-24 @ 21:48:47
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0