Måndag

Japp, idag är det måndag, skojsigt värre.

På långfredagen så drar Elmia igång...tydligen så ska vi dit, men det blir väl jag som får betala då eftersom Oscar inte har så mycket pengar på sig så han kan betala, men men, det blir väl roligt.

Om jag sen kommer klara av att vara utan Willy under nästan en hel dag är en annan sak, men det är ju sådant som man måste klara av till slut, "klippa navelsträngen" så att säga, annars blir det ju problem sen när han väl börjar på dagis, kommer nog tänka på honom hela tiden och vet inte om jag riktigt kommer kunna slappna av, men som sagt, det är lika bra att börja lära sig att vara ifrån honom, vet ju om att han kommer ha det bra, men ni mammor där ute vet hur jag känner...!

Sitter och funderar på om och i så fall hur jag ska göra med min bloggdesign, ingen tycker ju att jag ska göra om den, men jag har haft designen snart över ett halvår, så den börjar bli lite tråkig, men sen har jag ingen aning om hur jag ska göra om den, har liksom fått hjärnsläpp på bra idéer, det är hemskt. Jaja, får se vad jag kan hitta på, ska kolla igenom mina bilder och andra designer.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0