Fredag

Spännande med helg...nja, inte direkt, blir ju som alla andra vanliga dagar eftersom mitt jobb inte har någon paus, mer än när Willy sover då alltså, fast då har man huset att ta hand om istället så...

Har inte så mycket att säha faktiskt, tänkte mest bara hålla bloggen uppdaterad bara så ni inte tror att jag struntar i bloggen.

Har en sak att berätta för er i alla fall och det kanske inte verkar så mycket för er, men för mig är det eftersom Willy lyckades stå helt själv i några sekunder igår =D, väldigt duktig kille jag har =).

Det var det jag hade att berätta, blev inte mycket, men det var en viktig sak jag berättade i alla fall.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0