Torsdag

Igår var man på körskolan i Klippan klockan 17:00-20:30 för att Oscar skulle bli min handledare så jag kan få övningsköra hemma lagligt, det var lite långtråkigt, men som tur var så hade man en kvarts paus och fick en macka och lite dricka så då blev man på lite bättre humör och kunde sitta där någon timme till.

Under tiden passades Willy av Emil och Kattis och det gick bra, han hade haft en skrikperiod sa dem, men han hade slutat när vi kom hem i alla fall, men dem flesta barn under 2 år har ju svårt att vara ifrån mamma i längre stunder.

Men nu är det ur vägen i alla fall så nu har vi 5 år på oss att ta körkortet för efter det så måste man gå om kursen igen, men jag tror att om jag och Oscar kör aktivt och jag pluggar teori som in i så tar det nog inte 5 år innan jag får körkortet, kan vi hoppas hehe =P.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0