Jahapp

Då var det nytt år, känns inte så annorlunda om jag ska vara ärlig faktiskt, det känns som en vanlig Söndag och imorgon är det vanlig Måndag och dags för arbetarna att tjäna pengar igen.

Det var en rolig kväll igårkväll i alla fall, vi blev 7 stycken totalt i vårt lilla hus och det satte sina spår, men kul var det...bilder blev det inga, det hade man inte tid med hehe =P, man hade så mycket annat kul att göra så.

Raketerna smällde man när Willy sov, men han sov lika bra för det, han sa inte ett ljud, jag var ju ute och titta på raketerna, men jag gick in emellanåt och lyssna om han hade vaknat eller inte, men det var knäpp tyst, den som var rädd var Birdie, inte bra med en skotträdd jaktlabrador hehe, men det händer ju bara en gång om året så det är inte så farligt.

Mer har jag inte att skriva om just nu, då Willy ska få lite mat i magen.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0