Onsdag

En hel vecka sedan jag skrev sist, jag vet att det suger, men det är sådant man får ta ibland tyvärr, i Lördags hände det otroliga som säkert inte kommer hända igen på 10-15 år hehe, trodde aldrig att det skulle hända, men det gjorde det och jag är överlycklig...nej, jag tänker fortfarande inte berätta vad som hände, det får ni luska ut själva, och ni som kommer på Oscars 25-års fest kommer se det ganska snabbt när ni kommer hit hehe =P. Vet några som kommer reta sig på det, men så är det i alla fall.

Nu lite bilder (2 st) på Willy, från igår tror jag att dem var hehe, närminnet är inte så himla bra hehe =P.


Willy ville gunga lite.


En superglad gosse ute och busar =).

Just nu har jag inte mer att säga till er, hoppas ni får en bra helg om jag inte hinner skriva innan eller under den tiden.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0