Lördag

Jo, jag vet och nu behöver inte säga det...jag SUGER fet på att uppdatera bloggen, men så är det tyvärr ibland.

Oscar har varit förkyld hela veckan, och igår drabbades jag av den, tack så mycket Oscar för att du delar med dig av allt du har!


Så att såhär känner jag mig nu...roligt roligt!

Tänkte ge er lite bilder som plåster på såren p.g.a dålig uppdatering. Vet inte i vilken ordning bilderna togs eller vilka dagar, men jag tror att det ska gå ändå.


Willy dricker välling alldeles själv hehe =), det har han ju kunnat länge nu.


Ibland är det jättekul att ha barn =/.


Willy har i alla fall kul hehe =P.


Willy äter middag själv, duktig gosse =).


Fin, ljusblå tröja som gammelfarmor (Oscars farmor) gjort till Willy, hon hade även gjort ett par shorts till honom.

Det var dem det ja, hoppas dem duger så länge, så hoppas jag att min förkylning sticker snart så den inte varar i 2 veckor som den gjorde sist.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0