Torsdag

Hej!

Det var en som hade kommenterat att kudden som Willy och Oscar låg på var "äcklig". Den ser gul ut i ljuset när man använder blixt, den ser inte ut så i verkligheten, sen är det inte Willys orginalkudde, det är faktiskt Oscars!

Tog inte bort din kommentar, jag har bara inte godkänt den, sen kan du ju tycka vad du vill det bryr jag mig inte om, men eftersom du var tvungen att kommentera igen så var jag ju också tvungen att svara dig....tack för att jag fick slösa bort min tid på en kille som tror att han vet allt p.g.a EN bild.

Så var det med det ja....snö är det också igen, precis när våren hsde börjat göra sig påmind....skojsigt värre, NOT!

Jaja...nu har man fått förklara sig igen, fast man inte har gjort något fel, lustigt att det blir så ibland...eller hur?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0