Tisdag

I Söndags var vi på hundutställningen i Malmö...det var inte så bra som jag hade föeväntat mig, vi kom ditt rätt sent så dem flesta hade redan åkt hem då, men vi fick se några hundar ställas ut i alla fall, plus att vi behövde bara betala halvt entrépris så det var inte allt förjävels.

Sen näe vi kom hem så fick vi finbesök av Ola och Emma, så det var skojsigt, äntligen kom det någon som jag också kunde prata med och inte bara sitta ensam med Willy medans Oscar och Ola går ut och snackar. Willy vägrade ju sova så Oscar skickade iväg mig och Emma att gå en runda med vagnen och Birdie och självklart så regnade det då, så det var perfekta vädret att gå i när man är förkyld eller hur? Willy somnade i alla fall i 20 minuter ca på hemvägen, sen när vi kom hem så knackade Oscar på rutan att vi skulle komma in så vaknade han igen, men men, han sov länge sen på morgonen dagen efter så hehe.

Så att så roligt hade vi det i Söndags, kul att träffa Emma i alla fall, det var aslängesen, man hade mycket snack sparat på och mycket skratt hehe.

Det var det jag hade att berätta för er idag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0