Torsdag

Vet att det är över en vecka sen jag sist skrev här inne, men om sanningen ska fram så tycker jag inte att det är kul att blogga längre...men jag fortsätter lite då och då för er skull eftersom ni trofast går in coh kollar varje dag om jag har skrivit någonting, har inte mycket att berätta för er faktiskt...eller jo, det är Elmia nästa helg och om plånboken tillåter så ska vi väl dit...men än så länge så är det ett stort om, men Ola och Emma vill åka dit med oss i alla fall, Willy får bli hemma då med en barnvakt eftersom det blir för mycket nytt för honom, plus att det brukar vara trångt på sådana ställe och då blir det inte så roligt att försöka komma fram där med vagn.

Jaja, nu har jag samlat ihopa lite bilder till er.


Rally tvättar Birdie, vem har sagt att hundar och katter är naturliga fiender?


Willy med sin leksakslåda =).


Katter och barn går väldigt bra ihopa.


Willy provar pappas massagedyna.


Tydligen var den skön hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0