Fredag

Ja...jag vet, dåligt uppdatering och allt det där tjafset, men har inte haft lust att skriva...jaja, nu ska ni få lite bilder och sånt.


Oscar tyckte att Willy skulle ha ordentliga fotbollskläder plus att Oscar skulle ha en likadan tröja så då blev det så.


Birdie har äntligen fått en ordentlig säng.


Och den gick att sova i på natten, perfekt =).


Rally har hittat ett perfekt gömställe, en vit påse på ett brunt golv, det syns inte alls ju..hehe.

Sen har jag faktiskt något att berätta för er läsare som finns kvar att Willy har börjat gå extremt mycket nu, i Söndags gick han jättemycket själv och igårkväll gick han hela vägen från sovrummet till vardagsrummet helt själv utan att trilla och idag har han gått runder i vardagsrummet hela förmiddagen...visst har jag en duktig gosse =).

Det var det det...och just det...nästa Söndag sticker jag, mamma och mormor till Ullared, bättre sent än aldrig hehe.

Sen har jag egentligen en till hemlighet att berätta för er, men för att inte riskera att reta upp vissa människor så håller jag det för mig själv (så länge det går =P), vissa personer kommer ändå se det på Oscars 25 års fest, så det kan bli en överraskning tills dess, för dem människorna som kommer alltså hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0