Torsdag

Idag har det gått en hel vecka sen olyckan inträffade, och jag har nästan kommit över helt att det är inte så farligt att åka bil som det var den gången, så länge jag ser vägen så känns det helt okej att åka så snart kanske jag kan sitta bakom en stol också utan att få panik.

Lördagen börjar närma sig med enorma steg och jag är nervös, men jag längtar även, så det jag får väl kalla det en "nervös längtan" hehe, vet inte varför jag är nervös, men så är det i alla fall. Det blir säkert bra när allting har lagt sig och vardagen återkommer.

Snart har Oscar semester i 4 veckor, skönt, både för honom och oss, allihopa får komma ifrån vardagen och dra iväg till Öland och bara sola, bada, slappa och ha kul, han jobbar bara idag, imorgon och nästa vecka sen är det semsterdags och för er som är bjudna så nästa helg så är det 25-års fest för Oscar =P, mycket spännande, fast vi har fortfarande inte fått svar från vissa om dem kommer eller inte, måste ju veta hur mycket mat vi behöver och hur många stolar vi behöver, annars får dem sitta på grädet och äta hehe =P.

Denna helgen på Söndag så fyller Oscars farmor 80 år, så vi är dit bjudna vid 12-tiden för att fira henne, trevligt =).

I Lördags åt vi frukost precis som vanligt, Oscar och Willy hade gått ifrån bordet så jag satt själv kvar, Oscar kallade på mig för att han skulle säga en sak (han var i vardagsrummet), så jag gick dit och när jag kom tillbaka till köket så såg jag detta:

Då hade Willy snot min frukost och åt up den...jäkla unge =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0