Woohoo!

Jaha ja...då var man här inne igen, mest för att jag har en liten sak att berätta för er hehe, eller ja, om jag ska vara ärlig har jag två saker jag vill berätta, men jag både kan och vill (än så länge) bara berätta den ena grejen coh det är att jag har beställt en klänning från zalando som jag ska ha på mig på julafton och kanske nyårsafton också, den är mer en nyårsklänning än julklänning, men kanske kan kvitta, ska ju bara träffa familjen och släktingarna så.
 
Och så här sen den ut:
Snygg va? Kanske lite stor bild hehe, men då ser ni i alla fall ordentligt hur den ser ut.
 
Nu återstår det bara att se om den passar när jag ska använda den, mest för att jag brukar vilja prova kläderna innan jag köper för att se om dem sitter bra, men nu är det inte bara den anledningen...
 
Nu ska jag inte ta upp mycket mer av er dyrbara tid hehe, så ha det så bra så länge och hoppas att ni tyckte om att det kom ett litet inlägg idag =).
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0